Directeur

De directeur is eindverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op De Nobelaer. Hij houdt zich bezig met organisatorische zaken, beleid, etc. Hij onderhoudt het contact met de voorzitter van het bestuur, de medezeggenschapsraad en directies van andere scholen. Tot zijn takenpakket behoren ook het personeelsbeleid, de financiën en huisvesting.

Onderwijsmanager

Mischa Put
Aanwezig op dinsdag, woensdag- en donderdagochtend

De directeur wordt ondersteund in haar taken door de onderwijsmanager. Samen met de directeur is de onderwijsmanager verantwoordelijk voor de kwaliteit en de opbrengsten van het onderwijs op De Nobelaer. De onderwijsmanager geeft samen met de directeur vorm aan de inrichting, de uitvoering en de evaluatie van het onderwijs. Zij is verantwoordelijk voor professionalisering van het team en het begeleiden van Passend Onderwijs. De onderwijsmanager heeft in principe geen lesgevende taken.

Intern begeleider

Inge Noordzij
Aanwezig op dinsdag, donderdag en vrijdag

De intern begeleider is er om de leerkracht te ondersteunen in de zorg voor de kinderen en de onderwijsresultaten. De ontwikkeling van de kinderen van elke groep worden op vaste momenten besproken. De intern begeleider analyseert leer en/of gedragsproblemen en onderzoekt welke onderwijsbehoeften een kind heeft en hoe het kind geholpen kan worden.  Zij onderhoudt de contacten met de externe instanties die het kind onderzoeken.

Leerkrachten

Juf Vanessa Holleman

Juf Irma van der Zande

Juf Kimmy den Otter

Juf Linda van Bergen

Juf Nathalie Bosman

Juf Marleen van Noort

juf Romy van Heemst

Juf Desiree Guldemeester

Juf Marjoleine Van Meer

Meester Michael Schellevis

Juf Hester van der Brugghen

Juf Yvette de Jong

Juf Anne van Rumpt
Juf Annet Nelisse

De leerkrachten hebben de directe verantwoordelijkheid voor één van de groepen in de school. Zij kunnen fulltime of parttime werken in de groep.

Leerkrachten met een extra taak

De school heeft verschillende leerkrachten met een extra taak (LC-functie): meester Michael en juf Nathalie. Zij hebben scholing gevolgd in een specifiek vakgebied. Zij zijn mede beleidmakers en een vraagbaak om de andere leerkrachten te helpen.

Meester Michael heeft zich verdiept in het onderwijs aan uitblinkers en leerlingen die behoefte hebben aan extra uitdaging. Daarnaast heeft hij de opleiding ‘Rots en Water’ gevolgd. Dat is een sociaal emotioneel programma dat kinderen helpt weerbaarder te worden. Juf Nathalie is de coördinator van de groepen 1/2.

Organisatieondersteuner en leraarondersteuner

Esther de Jong

Onze organisatieondersteuner verricht allerlei werkzaamheden in de school. Zo beheren zij het magazijn, onderhouden de materialen in en op het schoolplein, kopieren en verrichten ondersteunende werkzaamheden voor de leerkrachten. Daarnaast begeleiden zij als leraarondersteuner ook leerlingen onder de verantwoordelijkheid van de leerkracht.

Onderwijsassistenten:

Er zijn verschillende onderwijs assistenten aanwezig op school. Zij ondersteunen de leerlingen die extra ondersteuning nodig hebben.

- Groep 1/2/3: juf Polyana Pollemans

- Groep 4/5: juf Linda van Meurs en juf Melike Briegoos

- Groep 6/7/8: juf Femke Groenewegen

Inge Noordzij

De vertrouwenspersoon is het aanspreekpunt voor leerlingen, ouders en collega’s met een vertrouwelijke vraag of klacht over de school. De gesprekken met de interne vertrouwenspersoon zijn vertrouwelijk.

Aandachtsfunctionaris

De aandachtsfunctionaris kindermishandeling beschikt over benodigde vaardigheden en kennis om een zorgproces af te wikkelen volgens de Wet Meldcode Kindermishandeling en huiselijk geweld. De aandachtsfunctionaris functioneert als contactpersoon voor algemene informatie en de Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling.

Extern betrokkenen bij het team

Begeleider Passend onderwijs: Lydia Terlouw

Ontwikkelingspsychologe: Willemienke Bal-Arensman
Schoolmaatschappelijk werker: Daisy Brekelmans

Verder bieden wij plaats aan stagiaires van de PABO Thomas More en het Albeda College.