Overblijf

Het bestuur heeft zich ten doel gesteld het overblijven op school zodanig te organiseren, dat de kinderen op een veilige en prettige wijze voldoende ontspanning krijgen. Daarnaast streven we ernaar dat de hoogte van het bedrag voor het overblijven voor de ouders betaalbaar is.

Alle kinderen blijven op school voor de lunch. Ze krijgen voldoende tijd om te eten en om even buiten te spelen.

De kinderen eten in hun eigen lokaal. De kinderen van groep 1 t/m 4 lunchen tussen 11:45 en 12:15 Zij gaan tussen 12.15 en 12:30 uur bij slecht weer in de hal spelen en bij mooi weer onder toezicht buiten spelen. De kinderen van groep 5 t/m 8 lunchen tussen 12:15 en 12:30. Zij gaan tussen 12.30 en 12:45 uur bij slecht weer in de hal spelen en bij mooi weer onder toezicht buiten spelen.

De afspraken met betrekking tot de overblijf zijn voor u op een rijtje gezet in het volgende document: Afspraken overblijf

De kosten voor de overblijf zijn €5 per maand per leerling.