Jeugd Ondersteunings Team

Het TEam Jeugd en Gezin (afgekort: TJG) is er voor alle ouders, jeugdigen en professionals op Goeree-Overflakkee die vragen hebben over opgroeien en opvoeden van jeugdigen van 0 tot 18 jaar.

Het TJG bestaat uit zestien gezinscoaches (met ondersteunend personeel) met diverse achtergronden zoals kinder- en jeugdpsychiatrie, (ortho-)pedagogiek en de zorg voor kinderen met een beperking.

Het TJG biedt passende hulp, van een enkel adviesgesprek tot intensieve begeleiding. Indien nodig wordt samengewerkt met anderen uit de sociale omgeving van uw kind, zoals school, peuterspeelzalen, consultatiebureau, jeugdarts, eigen sociaal netwerk etc.

Contact

Het TJG is telefonisch te bereiken tussen 09.00 en 17.00 uur via het algemene telefoonnummer van de gemeente Goeree-Overflakkee: 14 0187.

Het bezoekadres van het TJG is: De Dillenburg, Juliana van Stolberglaan 19, 3241 GL Middelharnis.